Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Udda upplevelse!
Skrivet av: Pyro
Tid: 2007-07-03 23:05:49

Ikväll rökte jag en PAM Diplomatico och blev måttligt imponerad av smaken även om aromen var underbar och brinnegenskaperna var oerhört imponerande. Detta är dock inte särskilt udda då PAM aldrig riktigt fallit mig i smaken!

Men, det som däremot var extremt udda var att när jag precis lyckades undvika att få en 5 cm lång askpelare i knät så prasslade det till under stolen och en igelkott snörvlade fram och började genast nosa på den fasta askan i gräset. Efter en liten stund tryckte han/hon sönder askan med ena tassen och började glupskt äta upp de gråvita resterna!

Stackarn blev rädd när jag sträckte mig efter min mobilkamera men kom faktiskt tillbaka när jag sträckte ner min rykande cigarr till marknivå! Bildbevis kommer att laddas upp i morgon då jag har sladden på jobbet!

(Fick mig att minnas episoden när en katt hoppade upp på Henrik G's mage när han nikotinförgiftad tog igen sig på en parkbänk! Se, www.carlscorona.com/forum/ShowMessage.Asp?ID=15902 )


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Udda upplevelse!23:05 den 3 juli 2007Pyro
      N Udda upplevelse!23:14 den 3 juli 2007Henrik G
           N Bild upplagd!08:24 den 4 juli 2007Pyro
           N Udda upplevelse!14:05 den 4 juli 2007Zippo
                N Udda upplevelse!14:14 den 4 juli 2007Henrik G
                     N Udda upplevelse!14:32 den 4 juli 2007Magnus (Gävle)