Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Semester, London och övrigt puffande
Skrivet av: Jonke
Tid: 2007-07-10 19:15:06

Semestern är nu inne på sin andra vecka. Började med en tripp till London. Cigarrer är minsann inte billigt där. Besökte Royal Mile Whiskies, Cadenheads, Selfridges, JJ fox och Davidoff. Köpte Bolivar Belicosos Finos och Partagas Short på den sistnämnda. Kostade dock skjortan. Romeo y Julieta tubos No 2 kostade nästan £9, att jämföra med 50 spänn i Sverige! Det blev dock en del whisky istället. Hade naturligtvis med mig garrar så att jag klarade vistelsen.

Sitter just nu ute i ett gråmulet Umeå med en CAO Mx2 och lyssnar på Motorhead - No Remorse med ett glas Ardmore och en mugg Zoega skånerost. Livet kan vara sämre. Är gräsänkling t.o.m torsdag och tänker helt överlämna mig till njutning under tiden. Grilla, dricka ale, singelmalt och röka goda garrar. Med laptop i knäet kanske det "råkar" bi en beställning vad det lider. Whiskyn har den egenheten att den får hjärnans njutningscentrum att ta över handlandet.

/Jonas


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Semester, London och övrigt puffande19:15 den 10 juli 2007Jonke
      N Semester, London och övrigt puffande19:36 den 10 juli 2007Peter (Hällingsjö)
           N Tips på fynd19:47 den 10 juli 2007Jonke
                N Tips på fynd09:54 den 11 juli 2007Peter (Hällingsjö)