Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Olika generationers inställning till tobak
Skrivet av: David L
Tid: 2005-01-06 22:19:38

Nyss hemkommen från mindre släktsammankomst hos farmor konstaterar jag glädjande nog att hon även i år ansåg att alla som tyckte att cigarrök var av ondo kunde lämna lokalen medan jag och min fader njöt varsin Montechristo 4:a. Ännu mer glädjande var att jag för första gången under de år jag fuskat lite med cigarrer lyckades övertala en kusin och en farbror att ta emot varsina senkomna julgåvor i form av PS no 11. Med lite tur är även de snart fast i "träsket"

Medan den övriga släkten ojade sej över lukt och annat satt familjens överhuvud, farmor, och njöt av att åter ha herrar i huset. Det vore ju synd att beröva henne den glädjen...


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Olika generationers inställning till tobak22:19 den 6 januari 2005David L
      N Olika generationers inställning till tobak22:46 den 6 januari 2005Gordon Eriksson
      N Olika generationers inställning till tobak00:54 den 7 januari 2005Harald
           N Olika generationers inställning till tobak09:29 den 7 januari 2005Magnus
                N Driva Bort Råttor med Tobak!12:17 den 11 januari 2005Rebel Rob
           N Olika generationers inställning till tobak18:18 den 7 januari 2005Lasse Carlsson
                N Olika generationers inställning till tobak19:19 den 7 januari 2005Emil
                     N Olika generationers inställning till tobak20:25 den 7 januari 2005Mange
                     N Olika generationers inställning till tobak20:26 den 7 januari 2005Mange