Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T
Skrivet av: GöranG
Tid: 2005-01-09 21:59:07

Vi har lite olika preferenser. Just nu vill jag absolut inte ha någon sommar utan massor av snö! Körde skoter i 5 timmar i dag, superhärligt. Stannade till vid en grillstuga och gjorde upp eld. Tog därefter fram kaffe och en chokladbit samt två Chicos som jag och polaren puffade på medan elden sprakade och värmde oss. Fantastiskt! Vintern kan ha sina goda sidor också. Nu sitter jag tillbakalutad imin solstol i pannrummet och avslutar dagen med en Nicaraguan factory corojo. Klart njutbar den också samtidigt som värmen återvänder till kroppen lev väl, GöranG


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Längar efter sommaren16:34 den 8 januari 2005Jonke
      N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T16:35 den 8 januari 2005Jonke
           N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T21:59 den 9 januari 2005GöranG
                N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T22:05 den 9 januari 2005Jonke
                     N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T22:27 den 9 januari 2005ntore
                          N Beroende på var man befinner sig...11:40 den 10 januari 2005Martin CCR