Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Onyx Reserve + Mögelost = Sant = Jag kommer aldrig investera i OR = Tack för OR'en Nisse
Skrivet av: David A
Tid: 2007-08-24 23:29:08

Jag vill först och främst tacka Nisse för Onyxen som jag fick på Gerda igår!

Sen ett tag tillbaka har jag funderat på att investera i en låda Onyx Reserve då den fått hög rating. Detta kommer inte ske.

Förväntansfullt tände jag Onyxen och drog några bloss. Det smakade surt och brännt, förväntade mig att smaken skulle komma längre in, men längre in smakade det fortfarande surt. Så från att ha druckit cola till så testade jag tugga på några söta druvor. Cigarren smakade nu ännu surare. Förutom Druvorna så bjöds det på kex och mögelost så jag testade att äta enbart mögelosten och ta ett bloss från Onyxen. Smaken blev genast mycket bättre, ja näst intill "god". Min slutsats blev att osten smakade mer surt än cigarren så den uppfattades mildare i relation.

Summa sumarum, jag vill inte känna mig bunden till mögelost för att mina cigarrer ska smaka bra och därav blir det ingen låda med Onyx.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Onyx Reserve + Mögelost = Sant = Jag kommer aldrig investera i OR = Tack för OR'en Nisse23:29 den 24 augusti 2007David A
      N Onyx Reserve + Mögelost = Sant = Jag kommer aldrig investera i OR = Tack för OR'en Nisse10:39 den 25 augusti 2007Zippo
           N Onyx Reserve + Mögelost = Sant = Jag kommer aldrig investera i OR = Tack för OR'en Nisse12:50 den 25 augusti 2007David A
                N Onyx Reserve + Mögelost = Sant = Jag kommer aldrig investera i OR = Tack för OR'en Nisse13:50 den 25 augusti 2007Henrik G
                     N Jag har bara köpt en låda...14:04 den 25 augusti 2007Pyro
                          N Jag har bara köpt en låda...22:02 den 25 augusti 2007StefaN
                          N Jag har bara köpt en låda...22:08 den 25 augusti 2007Zippo
                               N tack..19:04 den 26 augusti 2007Uffe
                     N Onyx Reserve + Mögelost = Sant = Jag kommer aldrig investera i OR = Tack för OR'en Nisse14:06 den 25 augusti 2007David A
                          N Onyx Reserve + Mögelost = Sant = Jag kommer aldrig investera i OR = Tack för OR'en Nisse10:42 den 26 augusti 2007David A