Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Recension - The connoisseur's guide to cigars - Discover the world's finest cigars
Skrivet av: nisse62
Tid: 2007-09-06 10:31:17

The Complete idiot's Guide to cigars har jag läst. Iofs har det kommit en ny upplaga förra året så den kan ju ha ändrats lite men jag tyckte att det var en ganska bra allmän bok om cigarrer. Dessutom till ett bra pris.

Vad det gäller Shankens Cigar Aficionado's Cigar Companion så är det en EMM ganska tråkig bok. 

En bok som jag kan rekomendera är The Ultimate Cigar Book av Richard Carleton Hacker . 


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Recension - The connoisseur's guide to cigars - Discover the world's finest cigars00:11 den 6 september 2007LGO
      N Recension - The connoisseur's guide to cigars - Discover the world's finest cigars10:15 den 6 september 2007legr
           N Recension - The connoisseur's guide to cigars - Discover the world's finest cigars10:31 den 6 september 2007nisse62
                N Recension - The connoisseur's guide to cigars - Discover the world's finest cigars11:10 den 6 september 2007LGO
                     N Shankens bok...11:36 den 6 september 2007Magnus (Gävle)
                          N Instämmer11:50 den 6 september 2007Peter (Hällingsjö)
                               N Instämmer12:17 den 6 september 2007LGO
                                    N Köpte en på stört- fraktfritt med schenker n/t13:56 den 6 september 2007Peter (Hällingsjö)