Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Lustigt
Skrivet av: Jörgen
Tid: 2007-09-20 00:00:25

Har vi ett litet skojigt troll som är inne och roar sig? Såg allt att Gissa Vem var inne och högg efter Sandholm i Cigars of Habanos-tråden.

Ett lågvattenmärke. För mig aktualiserar det återigen frågan om en inloggningsfunktion. Hade det inte varit ganska bra ändå? Eller är det att begära för mycket av den ideelle administratören? Jag vet inte.

Jag brukade gilla att komma in här och läsa tips och resonemang om cigarrer, recensioner, lagring, hemmabyggen, teorier om förvaring och fuktnivåer. Även hysch-hyschet kring utländska handlare och den eviga debatten om huruvida tullen läser cigarrprat eller ej, är - i förhållande till hur forumet gradvis förändrats - ganska njutbart.

För på senare tid har det börjat flippa ut, tycker jag. En jäkla massande hackande om forskning och lagar. 

En indelning i ämnen och kategorier hade därför också varit praktisk. Då hade det antagligen även gått att skapa en avdelning för Bidevinds typ av inlägg, med tips på artiklar om salta hamburgare, länkar till intervjuer med knäppgökar i mellanvästern som tror att Marlboro innehåller hemliga ingredienser som gör dem friska, hänvisningar till sensationella men nedtystade studier, systematiska förlöjliganden av hälsovårdande myndigheter etc etc.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Översaltad hamburgare leder till fängelse20:59 den 18 september 2007bidevind
      N Översaltad hamburgare leder till fängelse14:07 den 19 september 2007sandholm
           N Översaltad hamburgare leder till fängelse15:33 den 19 september 2007bidevind
                N Översaltad hamburgare leder till fängelse17:30 den 19 september 2007CJ Åkerberg
                     N Översaltad hamburgare leder till fängelse19:21 den 19 september 2007bidevind
           N Tack Sandholm15:36 den 19 september 2007Jörgen
                N Förutom dyslektisk forskare...21:00 den 19 september 2007Gissa vem...
                     N Onödigt21:11 den 19 september 2007Mats
                          N Onödigt23:16 den 19 september 2007bidevind
                               N Onödigt23:46 den 19 september 2007Lars
                               N Onödigt23:56 den 19 september 2007LGO
                               N Lustigt00:00 den 20 september 2007Jörgen
                                    N Lustigt00:10 den 20 september 2007LGO
                                    N Lustigt09:42 den 20 september 2007bidevind