Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Lustigt
Skrivet av: bidevind
Tid: 2007-09-20 09:42:19

Tydligen finns det något vi kan enas om, Jörgen. En mer diversifierad ämnes- och katergorindelning hade nog varit bra. Mångfald är bra och då menar jag inte bara i det privatägda restaurant- och caféutbudet för att tillfredsställa alla smaker och livstilar hos såväl kunder som anställda. Då finns det bättre möjlighet för det goda samhället och de goda gemenskaperna jag talat om tidigare att växa sig starka i harmoni. Det gäller nog till och med i detta lilla hörn av cyberrymden dit du vant dig att gå för att läsa och fundera över cigarrerns underbara värld i lugn och ro, en alldeles utmärkt sysselsättning! Låt oss därför stämma upp tillsammans du och jag: LEVE MÅNGFALDEN!

Det är egentligen bara en sak jag undrar över bland allt konstigt du nämner i vår herres jättelilla hage om Marlboro (?!), gökar som fått pippi, tysta studier, förlöjligande av hälsovårdande myndigheter etc. Det är ju så mycket att nästan till och med jag längtar efter att någon myndig farbror ska komma och städa upp i träsket. Det är ju alldeles uppenbart att hagen är för trång. Men i alla fall, glömde du inte domstolsväsendet? Närmare bestämt miljödomstolen i Växjö? Den har blivit så hudflängd av så många upprörda skribenter här så att jag tycker den också förtjänar ett omnämnande av dig,inte bara ett litet etcetera, ett dubbeletceta, visserligen, men ändå.  Om det tycker jag inte. I min enfald trodde jag att rökare skulle ha större möjlighet att identifiera sig även med flickan som råkat spilla salt på hamburgerköttet när rättsväsendet går igång och skickar stintan i fängelse.

Med tillönskan om en lugn stund i cigarrhörnan (men akta dig för saltet!) 



Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Översaltad hamburgare leder till fängelse20:59 den 18 september 2007bidevind
      N Översaltad hamburgare leder till fängelse14:07 den 19 september 2007sandholm
           N Översaltad hamburgare leder till fängelse15:33 den 19 september 2007bidevind
                N Översaltad hamburgare leder till fängelse17:30 den 19 september 2007CJ Åkerberg
                     N Översaltad hamburgare leder till fängelse19:21 den 19 september 2007bidevind
           N Tack Sandholm15:36 den 19 september 2007Jörgen
                N Förutom dyslektisk forskare...21:00 den 19 september 2007Gissa vem...
                     N Onödigt21:11 den 19 september 2007Mats
                          N Onödigt23:16 den 19 september 2007bidevind
                               N Onödigt23:46 den 19 september 2007Lars
                               N Onödigt23:56 den 19 september 2007LGO
                               N Lustigt00:00 den 20 september 2007Jörgen
                                    N Lustigt00:10 den 20 september 2007LGO
                                    N Lustigt09:42 den 20 september 2007bidevind