Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Ojämn kvalité på Habanos cigarrer...
Skrivet av: LGO
Tid: 2007-09-24 23:27:50

...fick jag höra att det är. Detta i en av kongl. huvudstadens två välrenommerade butiker. Mycket riktigt så såg garrarna i de partagaslådor som mina ex plockades ur lite sisådär ut i några fall. Lite rynkor med antydan till hål på täckbladen och ett par lite småskeva historier. Inte vet jag, men jag hade för mig att kvalitén på kubaner har varit lite sisådär men nu är god. Ska man gå på försäljarens historia från nyss avklarad cigarrkonferens så är "alla" i branschen överens om att Habanos sviktar i kvalitetssäkring. Efter några suckar och en del plock fick jag i alla fall två mycket fina 898 och två dito SD4. Vilka generella erfarenheter har andra här på forumet? Är det så illa? Åt vilket håll går det - bättre/värre?

/LGO


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Ojämn kvalité på Habanos cigarrer...23:27 den 24 september 2007LGO
      N Ojämn kvalité på Habanos cigarrer...23:53 den 24 september 2007Henrik G
           N Ojämn kvalité på Habanos cigarrer...00:07 den 25 september 2007LGO
                N Jag köpte mer cubanska cigarrer förr...06:18 den 25 september 2007Pyro
                     N Man köper ju inte italienska bilar för kvalitén skull...08:00 den 25 september 2007Omega
                          N Man köper ju inte italienska bilar för kvalitén skull...12:42 den 25 september 2007Daniel P
                     N Jag köpte mer cubanska cigarrer förr...09:52 den 25 september 2007COJ