Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Vad var det för fel på den gamla Diplomagördeln!
Skrivet av: Pyro
Tid: 2007-09-25 21:50:12

Morr!
Jag fick just hem en låda Camacho Corojo Monarca samt en låda Diploma (utan tullens inblandning, HURRA!) och blev först glatt överraskad av Diplomans nya låda, se www.camachocigars.com/images/diploma07.pdf

Men, när jag öppnade lådan och såg de nya överkitchiga gördlarna blev jag så trött! Vart har minimalismen tagit vägen? När slutade lagom att vara bäst? Varför måste fina cigarrer idag se ut som något som man bara förväntar sig hänga i mungipan på onödigt rika gangstarappare utan smak?

Jag gillade verkligen den superenkla mattbruna remsan som bara sa Diploma förr! Suck... Kvalitet utan skryt, ett minne blott!


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Vad var det för fel på den gamla Diplomagördeln!21:50 den 25 september 2007Pyro
      N Hehe, kanske felet var att Diploma inte hade någon gördel!22:03 den 25 september 2007Pyro
           N Hehe, kanske felet var att Diploma inte hade någon gördel!22:09 den 25 september 2007COJ
                N Hehe, kanske felet var att Diploma inte hade någon gördel!23:31 den 25 september 2007Henrik G
      N an amazing /.../ update23:30 den 25 september 2007Tony
      N Vad var det för fel på den gamla Diplomagördeln!07:59 den 26 september 2007CJ Åkerberg