Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Apropå cigarrfilmer på YouTube!
Skrivet av: Bukfaçon
Tid: 2007-10-10 09:10:04

Jag måste ha missat något i min uppväxt; men kan nån begripa varför det är en massa läderbögar som lägger ut sig själva rökandes minst sagt feta cigarrer, på YouTube stup-i-kvarten?

Jag inser till fullo att det nu låter som om jag finkammar nätet efter denna typ av videos, men efter att ha sett 2 eller 3 sådana här skumma videoklipp efter att ha sökt på ordet "cigar" så bör det rent statisktiskt vara gott om rullar i "läderbög med cigarr"-genren.

Dessutom kan de ju inte röka cigarr! Brutala tändningar och överdrivet puffande med rimligen överhettade cigarrer som följd. Vad blir nästa steg efter cigarrer i näsan frågar man sig...?

Jag förmodar att det finns tillfällen då en cigarr verkligen INTE är en cigarr.

Jag blir så trött....

B


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Variant på att smaka på röken med luktsinnet08:50 den 10 oktober 2007Fredrik W
      N Apropå cigarrfilmer på YouTube!09:10 den 10 oktober 2007Bukfaçon
           N Apropå cigarrfilmer på YouTube!10:18 den 10 oktober 2007Lars
                N Apropå cigarrfilmer på YouTube!11:03 den 10 oktober 2007Robin Z
                N Apropå cigarrfilmer på YouTube!12:51 den 10 oktober 2007Bukfaçon
                     N Apropå cigarrfilmer på YouTube!16:11 den 10 oktober 2007Cartesius
                          N Apropå cigarrfilmer på YouTube!17:55 den 10 oktober 2007Ouch
                               N Apropå cigarrfilmer på YouTube!22:14 den 10 oktober 2007Peter (Hällingsjö Herfing Militia)
                     N Apropå cigarrfilmer på YouTube!21:17 den 12 oktober 2007Ellge