Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: CSI Miami + cigarrer = sant!
Skrivet av: Bukfaçon
Tid: 2007-11-23 23:56:17

Måste berätta om en vana jag förskaffat mig under hösten där 1+1=3 elller mer...

Jag tittar gärna på CSI-serierna på Tv5 och särskilt när det är Miami-varianten så går jag gärna till min nya humidor från Cuban Crafters i Miami, plockar ur en cigarr som helst skall vara en av många märken som relaterar till Cuba dock utan att vara riktiga havannacigarrer. Sen puffar jag på den medan Horatio och de andra haffar & skjuter Bad Guys!

Ikväll rökte jag en Los Reyes Unidos corona från D.R., prydd med bl.a. Cubas flagga! (En av de snyggaste gördlar jag sett f.ö.!)

I kvällen reprisavsnitt av CSI: Miami satt i en scen en hoper maffiabossar och bolmade på vad som föreföll vara (svårt att se) Edicion Limitada-havannor, så då passade det extra bra med en cigarr! (Däremot lär det knappast ha varit äkta pinnar i verklighetens tv-inspelning, neddless to say!)

Överhuvudtaget tycker jag att det är trevligt att titta på bra tv-program (när ungarna lagt sig) och röka cigarr. Nästa gång det är Solens mat så tror jag att en hel, odelad, Toscana Antico skall få vara min följeslagare!

Trevlig cigarrhelg alla puffare!
B


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N CSI Miami + cigarrer = sant!23:56 den 23 november 2007Bukfaçon
      N CSI Miami + cigarrer = sant!01:03 den 24 november 2007Eric Welin
           N CSI Miami + cigarrer = sant!09:43 den 24 november 2007Bukfaçon
                N Cane11:20 den 24 november 2007Gordon Eriksson
                     N Sopranos ja...15:35 den 24 november 2007Bukfaçon
                     N Cane12:06 den 26 november 2007Murre
                          N Cane08:09 den 30 november 2007Seven
                               N Cane09:33 den 30 november 2007Murre
      N CSI Miami + cigarrer = sant!23:02 den 29 november 2007Bukfaçon
           N The Wire19:36 den 7 december 2007Henrik G
      N CSI Miami + cigarrer = sant!21:50 den 7 december 2007Bukfaçon