Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Å andra sidan...
Skrivet av: Röjker
Tid: 2007-11-28 12:27:12

Tyvärr verkar inte julkaoset gynna oss importörer till 100%. Fick idag ett brev från Posten (TT???) om att uppgifter saknas. Med andra ord har väl paketet fastnat hos TT.
Nu är jag osäker på hur jag går vidare med detta rent taktiskt. Jag har gjort en beställning från LL. Den har genererat tre dragningar från mitt VISA:
1. Artiklarnas kostnad
2. Fraktkostnad 1
3. Fraktkostnad 2

Samtliga tre ovanstående har också genererat ett inköpskvitto till mig från LL med olika summor, men med samma beskrivning. Beskrivningen "råkar" endast innefatta en del av de artiklar som nu ligger hos TT. Totalt har LL packat prylarna i tre well-kartonger och två av dessa är hemma, så det är en av lådorna kvar nu. De redan mottagna lådorna innehöll allt utan cigarrerna, så den låda som nu sitter fast innehåller endast cigarrer och på kvittots sammandrag står endast en viss del av just cigarrerna uppradade. Jag får väl kolla med LL vad han skrivit på fraktlappen som sitter på lådan hos TT. Värdet och innehållet på lappen kan ju vara lite Lynnicerat

Har någon där ute något tips på hur jag bäst går vidare?

/ Röjker


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Köpa nu eller vänta?23:36 den 27 november 2007legr
      N Köpa nu eller vänta?06:52 den 28 november 2007Seven
           N Å andra sidan...10:20 den 28 november 2007COJ
                N Å andra sidan...10:29 den 28 november 2007Peps
                     N Å andra sidan...12:27 den 28 november 2007Röjker
                          N Å andra sidan...08:42 den 29 november 2007Pär J.
                               N Å andra sidan...09:09 den 29 november 2007Seven