Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Vårplanering 2005
Skrivet av: Kenneth G
Tid: 2005-01-24 08:26:59

Har inte använt den här huvudrubriken som det var tänkt, men nu lägger jag in Lasses mail (från vår sändlista "Röksignal" ) om våraktivitetrna i alla fall:

Cigarrträff  med besök på bilmuseum den 1 februari 
Vi träffas kl 17.30, utanför Albinsson&Sjöbergs bilmuseum, Östra Köpmansgatan 1, det är i början av backen som går upp från Aspöfärjan. Samling vid ingången med flaggorna utanför. 
Gunnar S har satt ihop ett program för denna kvällen. Vi börjar med att bilgurun Kenna Svensson guidar oss genom ett fantastiskt museum med många rariteter, både Eurpeiskt och Amerikanskt. Därefter beger vi oss till carlscorona cigarrum för att njuta av en hamburgertallrik som Gunnar förberett. Till kaffet tänder vi cigarrerna, var och en handlar i vår humidor. 
Glöm inte ta med dryck till maten. 
Pris för kvällen (entré och hamburgertallrik) för medlemmar 90:-, ice medlemar betalar 120:- 
Boka senast den 27 januari (genom att maila mig ditt namn) anmälan är bindande. 

Årsmöte den 15 februari 
Kl 18.00 i carlscorona cigarrum. 
Mötet tar c:a en timme. Därefter beställer dom som vill mat och sedan tänder vi cigarrerna. 

Cigarrträff den 1 mars 
kl 19.00 i carlscorona cigarrum 
Mats P O fixar en kväll som går i Japansk anda, mer om detta längre fram. 

5 års jubileum 12 april 
Lasse C och Mikael A jobbar med planerna för denna kväll. 

Cigarrträff den 3 maj 

Cigarrträff den 7 juni 

Däremellan träffas vi så ofta vi vill i vårt cigarrum! 

PS - Nya medlemar är alltid välkomna. 

Mvh Lasse C 

Känner du någon som skulle vilja ha carlscorona cigarrklubbs Röksignal - låt mig veta detta! 
Vill du inte få carscorona cigarrklubbs Röksignal - maila mig med "ta bort mig från röksignal" 


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Carlscoronas månadsmöte12:02 den 1 oktober 2004Kenneth G
      N Tisdagen 5/10 -0412:03 den 1 oktober 2004Lasse C
      N Vårplanering 200508:26 den 24 januari 2005Kenneth G