CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Atlantic |
Skrivet av: | Cartesius |
Tid: | 2008-01-28 18:32:25 |
Jag har inga problem med Atlantics utbud eller priser eller ens deras leveranser (de kommer alltid fram) men deras kundsupport och -attityd är urusel. Vissa här på forumet tycks ha tur: saknas något i deras beställning eller om någon vara bör bytas ut får de alltid hjälp, ibland till och med på Atlantics egna initiativ. Själv kan jag mejla dom till tidernas ände utan att få ens en reaktion. Senaste beställningen, till exempel, så hade de slut på Hemingway Shorts. Tror ni de meddelade mig detta innan ordern gick iväg?. Icke. De tog däremot betalt för hela beställningen och trots upprepade påstötningar har jag inte fått tillbaka några slantar. Nej, Atlantic är för mig enbart ett nödvändigt ont. |
Ämne | Tid | Skrivet av |
N Atlantic | 14:44 den 28 januari 2008 | Larshak |
N Atlantic | 15:01 den 28 januari 2008 | Tony |
N Atlantic | 15:08 den 28 januari 2008 | Lars |
N Atlantic | 15:52 den 28 januari 2008 | Larshak |
N Atlantic | 16:37 den 28 januari 2008 | nisse62 |
N Atlantic | 17:21 den 28 januari 2008 | Janne H |
N Atlantic | 18:32 den 28 januari 2008 | Cartesius |
N Atlantic | 19:20 den 28 januari 2008 | Tony |
N Atlantic | 20:08 den 28 januari 2008 | Cartesius |