Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Montecristominipuritoevening
Skrivet av: RockHolger
Tid: 2008-02-18 07:55:51

Jag älskar korta snabblästa rubriker som ni märker.
För att försöka finna det där som ni erfarna puffare uppskattar så mycket hos den kubanska tobaken inhandlade jag igår ett packe monte minis och ett packe monte puritos.
Ja, jag vet....det är inte direkt premium-premium, men som ett litet försök att känna vad detta märke står för kunde det duga tänkte jag.
Måste säga att jag blev lite impad av dessa små, billiga pinnar.
Minin levererade en ren, god tobakssmak som jag uppskattade även om den blev lite frän mot slutet....dock hade man önskat lite mer av allt.
Där kommer puriton in i bilden, den gjorde just det som minin inte orkade med...var lite mer av allt med samma rena tobakssmak.
Nu ser jag verkligen fram emot att testa andra lite mer riktiga cigarrer...kanske är monte "mitt" märke för att hitta in i den kubanska härligheten.
Over and out folks..........


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Montecristominipuritoevening07:55 den 18 februari 2008RockHolger
      N Montecristominipuritoevening10:38 den 18 februari 2008Jörgen
           N Montecristominipuritoevening10:44 den 18 februari 2008RockHolger
                N Montecristominipuritoevening11:15 den 18 februari 2008salberto
                     N Montecristominipuritoevening17:07 den 18 februari 2008leffe
                          N Montecristominipuritoevening18:06 den 18 februari 2008RockHolger
      N Montecristominipuritoevening20:32 den 18 februari 2008Daniel -Gävle
           N Montecristominipuritoevening21:26 den 18 februari 2008RockHolger