Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)
Skrivet av: Daniel (Kungsbacka)
Tid: 2008-02-24 18:20:27

Aj, aj, aj vad det svider nu! 

Här är ännu en nybörjandes cigarrnjutare som fått hjärtat krossat. Flickvännen serverade sanningen via mail direkt från Thailand och nu är det över. Förhoppningar och drömmar slagna i spillror och nu sitter man här och brottas med tusen frågor vars svar inte kommer att ta mig någonstans tyvärr. Jag skall dra mig tillbaka till min trygga skinnsoffa, reflektera och försöka gråta en skvätt. Det brukar ju som bekant kännas bättre efteråt då. 

Min bästa vän är bortrest med familjen så jag tänkte ta med mig ett sällskap från nybörjarhumidoren. Nu är bara frågan vad som skall rökas och jag känner INTE för att puffa något skit denna kväll. Urvalet är ytterst begränsat då hobbyn är ny och under uppbyggnad, men här är min förslagslista på alternativ:

Carlos Torano Signature Collection (Piramide?)
Consugera Connie 9 Maduro
Davidoff Millenium Blend Short Robusto
Romeo Y Julieta Edicion Limitada 2004 (STOR!!)
Montecristo No 2
Macanudo Maduro Diplomat

Macanudon är min favoritcigarr och den enda jag rökt innan. Alla andra är ospelade kort. Vänner, blanda och ge, kritisera och motivera.

Vad skall jag röka denna smärtsamma afton?

Eder Daniel


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)18:20 den 24 februari 2008Daniel (Kungsbacka)
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)18:31 den 24 februari 2008Joppe
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)19:00 den 24 februari 2008nikke
           N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)20:00 den 24 februari 2008Daniel (Kungsbacka)
                N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)20:20 den 24 februari 2008Henrik N
                     N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)20:28 den 24 februari 2008nikke
                          N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)20:33 den 24 februari 2008jappe
                     N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)21:19 den 24 februari 2008Freddan
                     N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)22:09 den 2 mars 2008Heden
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)21:37 den 24 februari 2008Edmund Dantes
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)00:14 den 25 februari 2008connyf
           N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)00:26 den 25 februari 2008Lars
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)09:47 den 25 februari 2008LGO
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)11:44 den 25 februari 2008MD
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)12:06 den 25 februari 2008Gayboy
           N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)15:19 den 1 mars 2008Daniel (Kungsbacka)
                N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)17:08 den 5 mars 2008Jesper
      N Vad skall jag röka denna smärtsamma afton (hjärtat krossat!)17:50 den 2 mars 2008Jesper