Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Puros Indios Och Skintorra Gubbar
Skrivet av: Rebel Rob
Tid: 2005-02-09 15:34:33

Efter en hyllning av Puros Indios i Smoke så slog jag till på en låda Toro's. Inte dyrt och stor (i betydelsen mycket) cigarr för pengarna. Gördlarnas design kan dock lätt skrämma slag på personer med sinne för smakfull design.

Konstruktion och kvalite av cigarren är dock hög och jämn, men tyvärr aningen för mild för min smak. Smakar bäst till efterätter med citrus-smak eller som helgförmiddagscigarr om man har mycket tid på sig.

Det bästa med lådan är en färgbild (sigill) som förseglar den, där man ser en liten skinntorr gubbe med för stor keps, shorts och blekt reklam t-shirt framför fabriken, taget i för starkt solsken som en dålig semesterbild ungefär. Det finns också en lång text där han tackar Gud att han fortfarande är "alive and kicking" och kan ge mänskligheten dessa cigarrer. Jag antar att det är grundaren.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Puros Indios Nationales14:24 den 9 februari 2005Jeeves
      N Puros Indios Nationales14:32 den 9 februari 2005Jörgen
           N Puros Indios Och Skintorra Gubbar15:34 den 9 februari 2005Rebel Rob
                N Puros Indios Och Skintorra Gubbar *lol*15:38 den 9 februari 2005Jeeves
                     N Finns du...16:00 den 9 februari 2005Jörgen
                          N Finns du...07:46 den 10 februari 2005Jeeves
                               N Jobbar i Lund...09:32 den 10 februari 2005Jörgen
                                    N Jobbar i Lund...10:04 den 10 februari 2005Jeeves
                     N Tveklösa Val!16:13 den 9 februari 2005Rebel Rob
                          N Finnes ekonomiskt utrymme...07:12 den 10 februari 2005Martin CCR