Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Schenker=besvikelse schenker = sjunker.....
Skrivet av: GöranG
Tid: 2004-07-01 11:04:35

Fick en avi i går att mitt paket (från Lynns) kunde hämtas från mitt utlämningsställe. Jag kastade mej naturligvis i bilen och körde de 10km in till Vännäs. Men på utlämningsstället såg de ut som fågelholkar i ansiktet, paketet saknades! När jag frågade efter rutiner för att spåra paketet, och vem som tar hand om detta, och vem som kontaktar mej, så blev förvirringen än större. Jag fick själv ringa Schenker och fick där någon krystad förklaring att de varit ut till mej, men att jag ej varit hemma. Eftersom jag har semester och är hemma och slipar fönster så var detta ren lögn. Till slut så sa de bara att jag fick väl höra av mej så fick lag väl se när det dök upp....arghh!
Grymt irriterande, särskilt när jag fick köra två mil i onödan. Hur fasen kan det ta nästan 14 dagar för ett paket att vimsa runt i Europa, när Larry är så snabb med flygfrakten från USA?


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Schenker=besvikelse schenker = sjunker.....11:04 den 1 juli 2004GöranG
      N Schenker=besvikelse schenker = sjunker.....11:22 den 1 juli 2004Kamelryttarn
      N Förstår dig....13:18 den 1 juli 2004COJ