Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Brainstorming angående kreditkort och USA
Skrivet av: Otto
Tid: 2005-04-28 00:15:43

Jo det kan ju vara en möjlighet - fast 5 % av köpesumman, eller 160 kr på posten går väl i många fall på ett ut. 

En tanke: är ett europeiskt kortföretag som Barclaycard med i konspirationen? Det vore ju konstigt om amerikanska regeringen skulle ha varit på dem.  Men å andra sidan kanske inga amerikanska firmor skulle acceptera ett sådant.

Otto

PS. Jag kan inte underhålla er: man kan ansöka om Barclaycard i Sverige på www.e-covered.co.uk/swe/barclaycard-credit-cards.htm, där man kan läsa följande säljande text: "Lägga allting du kanna tänka om på din Barclaycard. Och all för nej årlig arvode Sitta rygg, slappa och låta Barclaycard rädda du pengar!

Någonsin köpt något bara till finna den billigare på en annan detaljisten senare? Om du köpa den på Barclaycard, då de skulle har återbetala differensen.

Hushåll apparaten alltid synes till vara gå galt dagen efter garantien springa ute. Brunn, nu du kanna har en helhet år extra täcke gratis med Barclaycard. Mest artikeln du köpa på det hög gata eller online med Barclaycard de/vi/du/ni är täckande emot stöld och oavsiktlig skada för 60 dag, skaffande den er inte redan täckande.

Beskyddande din online inköpen från desktopen till dörr? Lita på Barclaycard till jämn tänka om så pass! Du kanna ha tillit till din Barclaycard när du affär på det Nät. Den där er emedan var du använda din Barclaycard, inklusive den Internet, vi garanti du emot bedragare.

hålla spår av din utgiften. Syn din tillgänglig kredit gräns. Sätta till rätta din näbb online. Och du kanna gör alt i komplett trygghet. Registren nu och hantera din redovisa online.

Med Barclaycard Internationell Rädda, var du er på jorden du kanna känna kassaskåp inne om kunskap så pass Barclaycard är med du varje steg om väg.

Köpa luft, hav eller skena biljett med Barclaycard för du och mig( resande kamrat annan än affär associera) och du er automatisk täckande vid FRI Resa Tillfällighet försäkringen. Om du var till bli sjuk eller få gjord överflödet, den sist sak du ville vilja till oroa om har till finna pengarna till träffa din kort återbetalningarna. Få fred i sinnet med Betalning Säkringen Försäkringsbrev.

Var kort omfattar: fri online företagsledning, en utsträckt garantien på alla köpt godsen och et löfte om till återbetala differensen om du köpa något på Barclaycard och finna den billigare någon annanstans. Internationell rädda och resa försäkringsbrev tjänsten de/vi/du/ni är också tillgänglig till alla cardholders. Barclaycard har i den senaste tid slå sig ihop upp med Nectar, vilken medel så pass utgiften på din kort tillåt du till upparbeta meningen så pass kanna bli lösa ut i affär för en omväxling av produkten. Barclaycard också har en unik kontokorten säkringen intrigera till täcke du emot stöld ( för en nominell årlig storma).

Klick på det knapp nedan till applicera om en Barclaycard kredit kort".


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Brainstorming angående kreditkort och USA23:37 den 27 april 2005Peter CCL
      N Verkar som det inte behövs?10:38 den 28 april 2005Harald
           N Verkar som det inte behövs?13:07 den 28 april 2005TJ
                N Inte riktigt mitt bord....13:46 den 28 april 2005COJ
                     N Inte riktigt mitt bord....14:10 den 28 april 2005MattiasA
                          N Inte riktigt mitt bord....16:38 den 28 april 2005RobinZ
                     N Inte riktigt mitt bord....14:54 den 28 april 2005dillinja
                          N Inte riktigt mitt bord....15:09 den 28 april 2005dillinja
      N Brainstorming angående kreditkort och USA18:30 den 28 april 2005Daniel
           N Brainstorming angående kreditkort och USA18:33 den 28 april 2005Jonas
                N Brainstorming angående kreditkort och USA19:04 den 28 april 2005Daniel
      N Brainstorming angående kreditkort och USA23:39 den 27 april 2005Johan
           N Brainstorming angående kreditkort och USA00:15 den 28 april 2005Otto
                N Brainstorming angående kreditkort och USA06:49 den 28 april 2005Peter CCL
                     N Brainstorming angående kreditkort och USA08:27 den 28 april 2005Azon
      N Lynns Lösning!08:37 den 28 april 2005Rebel Rob
           N Lynns Lösning!10:35 den 28 april 2005Kron
                N Lynns Lösning!12:47 den 28 april 2005Rebel Rob
           N Lynns Lösning!08:44 den 28 april 2005Mats B
                N Lynns Lösning!09:37 den 28 april 2005RobinZ
                     N Lynns Lösning!10:37 den 28 april 2005Kron
                     N Lynns Lösning!10:12 den 28 april 2005Rebel Rob