Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Jag var på Gardemoen i går kväll
Skrivet av: Ludvig
Tid: 2005-05-13 12:38:24

Hej,

Passerade Gardemoen flygplats i går kväll och kan konstatera följande:

+
Den främsta förbättringen är att de har fixat en "walk in" humidor vilket borde säkra förvaringen. Inte så stor men kanske på tre kvadratmeter. 

-
Som vanligt väldigt utplockat. Kanske har haft otur vad vet jag. Sortimentet kan bli betydligt mer spännande. Välldigt mycket Davidoff och Cohiba och överlag känns det som det är dyrare än för ett år sedan, men visst kan man säkert fortfarande göra fynd. Nu har de iallafall fixat förvaringen där de får in en hel del så det borde inte vara så svårt att lagerhålla och man får lite koll på hur mycket som går åt.

Mina tips:

Var ordetligt påläst vad det gäller priser i Sverige.

Växla til NOK innan man reser till norge. Man tar fram sitt visakort på ren rutin och den kursen men får där brukar vara mycket sämre än om man växlar på tex Forex.

Mvh Ludvig


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Jag var på Gardemoen i går kväll12:38 den 13 maj 2005Ludvig
      N Jag var på Gardemoen i går kväll23:47 den 13 maj 2005Kron
      N Jag var på Gardemoen i går kväll -- Update--10:40 den 21 september 2005Ludvig
           N Jag var på Gardemoen i går kväll -- Update--10:56 den 21 september 2005Michael Jansson
                N Jag var på Gardemoen i går kväll -- Update--11:14 den 21 september 2005Ludvig
                     N Jag var på Gardemoen i går kväll -- Update--12:25 den 21 september 2005Michael Jansson
                          N Jag var på Gardemoen i går kväll -- Update--22:03 den 21 september 2005Peter (A) CCL Hällingsjö ej att för växla med Peter CCR och Peter A GBG
                               N Jag var på Gardemoen i går kväll -- Update--08:10 den 22 september 2005Ludvig
                                    N Jag var på Gardemoen i går kväll -- Update--22:03 den 22 september 2005Peter (A) CCL Hällingsjö ej att för växla med Peter CCR och Peter A GBG
      N Någon som varit på Gardemoen nyligen14:28 den 6 februari 2007David L
           N Någon som varit på Gardemoen nyligen15:00 den 6 februari 2007CTT
                N Någon som varit på Gardemoen nyligen22:13 den 6 februari 2007Robin Z
                     N Någon som varit på Gardemoen nyligen11:39 den 12 februari 2007David L
                          N Någon som varit på Gardemoen nyligen12:50 den 12 februari 2007Peter (Hällingsjö)