Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Min bästa upplevelse på länge...
Skrivet av: Pyro
Tid: 2005-05-17 17:42:07

... var en rökstund i solen på innergården på Wadköpings Café i Örebro. Lillan sov och jag avnjöt för en gångs skull en kopp kaffe med tillbehör helt ostört. Rökverket var en Partagás Mille Fleurs med omkring 25 år på nacken som jag bytt till mig från MattiasA.

Trots att den legat uttorkad sedan slutet av 70-talet och nyligen blivit uppfuktad var det en fantastisk cigarr! 

Draget var fjäderlätt och redan den första puffen fick mig att höja på ögonbrynen (jag förväntade mig inget särskilt om sanningen ska fram). Smaken var mycket fruktig och fyllig, aromen bestod både av ceder och läckra toner av choklad som till och med min ickerökande kompis noterade med välbehag. Bäst av allt är dock att jag har en till !

Tack så mycket MattiasA!!!


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Min bästa upplevelse på länge...17:42 den 17 maj 2005Pyro
      N Min bästa upplevelse på länge...07:45 den 18 maj 2005MattiasA
           N Nu är den andra förvandlad till aska...13:40 den 4 oktober 2005Pyro
                N Nu är den andra förvandlad till aska...16:13 den 4 oktober 2005Daniel P
                     N Nu är den andra förvandlad till aska...lite förvånad dock?19:49 den 4 oktober 2005GöranG
                          N Extrem långtidslagring21:49 den 4 oktober 2005Pyro
                               N Extrem långtidslagring22:42 den 4 oktober 2005COJ
                                    N Extrem långtidslagring22:54 den 4 oktober 2005Pyro
                                         N Extrem långtidslagring21:08 den 5 oktober 2005GöranG
                               N Extrem långtidslagring07:40 den 5 oktober 2005MattiasA