Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Tvärtom, eller möjligen inte?
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2007-08-22 16:50:06

Nu är jag väl medveten om man kanske inte ska diskutera god smak, men av egen erfarenhet av naagra aar i Luleaa, med kamrater som nästintill militant proklamerade dessa gödselliknande produkters förträfflighet, hävdar jag att "klämman" (tunnbröd, gissar jag?) blir minst lika god - och för gemene man förmodligen godare - utan den skämda fisken. Skulle man nu drista sig till att tvinga ner nämnda fiskkadaver i klämman faar man nog simultanröka ett helt paket av AT för att naagorlunda kontrollera spontana uppkastningsreflexer. Jag skulle även kunna tänka mig att ett megastopp med Erinmore Mixture skulle kunna ha samma effekt (ananassaas *rys*).
Men aa andra sidan, saa är detta endast personliga aasikter fraan en dryg skaaning som redan nu sitter och spaanar paa vad som kan passa som mellancigarr till svartsoppan i november, saa man ska kanske inte vara alltför rask i att döma...

-Martin


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N cigarr till surströmming?08:53 den 22 augusti 2007Snubben
      N cigarr till surströmming?09:41 den 22 augusti 2007Lars
           N cigarr till surströmming?12:56 den 22 augusti 2007Joppe
      N cigarr till surströmming?09:59 den 22 augusti 2007Martin Nilsson
           N Tvärtom!11:25 den 22 augusti 2007Jonke
                N Tvärtom, eller möjligen inte?16:50 den 22 augusti 2007Martin Nilsson
                     N Tvärtom, eller möjligen inte?18:50 den 22 augusti 2007Seven
      N Cigarr till surströmming - javisst!12:43 den 22 augusti 2007RebelRob
      N cigarr till surströmming = sant13:06 den 22 augusti 2007Seven