Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Svar till Lasse i VF
Skrivet av: Magnus (Gävle)
Tid: 2007-09-05 15:50:50

Naturligtvis skjuter locket rygg även med listen monterad, men "flänsen" eller "lamellen" på listen gör att springan blir om inte obefintlig så åtminstone minimal. Jag använder inga stora plastidorer, än så länge lyckas jag tetrispacka in enstaka rökverk i kylskåpidoren . Listen används på en treliterslåda som jag använder för resor då otterboxen inte förslår. (Dvs resor längre än 4-5 dagar).
Listen jag använder är brun och kanske nio millimeter bred, 3,5 mm tjock och har tre eller fyra längsgående "lameller". Märke obekant. Men själva klisterytan, som troligen är det mest relevanta i sammanhanget, är kraftigt klibbig, typ väv-struktur med gul pappersremsa som man river bort. (Äsch det där blev inget vidare till förklaring...)
/magnus


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Halvt OT och nördvarning: Tips om hur få silikon att fästa mot polyeten11:48 den 31 augusti 2007Pyro
      N Tillägg12:26 den 31 augusti 2007Pyro
           N Tillägg13:10 den 31 augusti 2007Tomas_nrk
      N Halvt OT och nördvarning: Tips om hur få silikon att fästa mot polyeten13:22 den 31 augusti 2007LGO
           N Halvt OT och nördvarning: Tips om hur få silikon att fästa mot polyeten10:56 den 5 september 2007Magnus (Gävle)
                N Halvt OT och nördvarning: Tips om hur få silikon att fästa mot polyeten14:10 den 5 september 2007Lasse i VF
                     N Svar till Lasse i VF15:50 den 5 september 2007Magnus (Gävle)