Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg
Skrivet av: Daniel P
Tid: 2005-12-12 15:35:49

Tackar för feedback:en. 

Trevligt att forumet fungerar så här bra, alltså att man kan följa upp beskrivningar efter hand och utveckla vidare, mycket bra! 
Vad skillnaden är mellan EMS och ESM hade jag själv inte ens funderat på, bra att du förtydligar och lyfter upp till ytan. Tack!

Att jag sänkt betyget aningen pga draget håller jag med om att det vore orättvist om det enbart hade berott på den historiskt högre RF. Dock är det lika för alla cigarrer och dennna (#25) hade en klart högre frekvens av hårddragna raketer vid jämförelse med alla andra i humidoren, noteringen att det blev klart bättre vid lägre RF var ett tips och inget annat. 
Den sänkta RF i serveringshumidoren förändrar inte det faktum att många var pluggade, det gjorde bara en viss andel av de "milt hårddragna" mindre hårddragna - men ändå hårddragna. 

Hoppas ni förstår hur jag menar.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg10:51 den 12 december 2005Daniel P
      N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg15:19 den 12 december 2005COJ
           N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg15:35 den 12 december 2005Daniel P
                N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg21:17 den 12 december 2005COJ
                     N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg11:48 den 13 december 2005Daniel P
                          N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg17:09 den 3 maj 2007Daniel P
                     N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg13:10 den 13 december 2005Larshak
      N Consuegra (Honduras) #25 (maduro) - Mina egna kommentarer och betyg11:35 den 12 december 2005Henrik G