Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Nu har jag gjort något riktigt äckligt...
Skrivet av: Pyro
Tid: 2006-05-21 23:09:50

...nämligen plockat en ansenlig mängd skallösa trädgårdssninglar för "destruktion". Urrk!

För att om möjligt skingra tankarna under detta vämjeliga arbete grävde jag bland alla otestade singlar och fiskade upp en Diamond Crown Maximus Churchill No. 2. (Grannarna måste ha undrat vad jag sysslade med när jag gick och viftade med en riktig feting i ena handen samtidigt som jag vankade fram och tillbaka på tomten med hink och grillpincett i den andra! )

Cigarren var mycket mild till en början men hade hela tiden en fin och mjuk fyllighet. Fylligheten ökade sakta och efter halva cigarren hade en riktigt god fruktighet av blommig karaktär etablerat sig. Mot slutet försvann fruktigheten och smaken och aromen blev mer kompakt men fortfarande fullt njutbar. Är man beredd att slänga ut $10 på en stor men relativt mild cigarr så tycker jag den är väl värd att testa!

Sniglarna var bara äckliga!!!


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...23:09 den 21 maj 2006Pyro
      N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...00:32 den 22 maj 2006pml
           N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...09:24 den 22 maj 2006Pyro
                N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...15:18 den 22 maj 2006pml
                     N Synd...16:11 den 22 maj 2006Kjell
                          N Du har inte fått snigel i ögat än?......... n/t20:52 den 22 maj 2006Zippo
                               N Du har inte fått snigel i ögat än?......... n/t22:25 den 22 maj 2006pml
                                    N Det var ju en vinkling som jag INTE tänkte på..he he n/t23:29 den 22 maj 2006Zippo