Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Nu har jag gjort något riktigt äckligt...
Skrivet av: Pyro
Tid: 2006-05-22 09:24:58

Nja, jag vill inte ha hundratals med slemmiga salthögar på gräsmattan och gången. Burrr!

Nu la jag dem i en hink där jag sprutat en rand med diskmedel runtom på insidan, så att de inte skulle kunna fly. När plockningen var klar hällde jag i en näve grovsalt och lite vatten så att sörjan blev täckt, då drunknar de små liven väldigt fort. Sedan hällde jag innehållet i en gatubrunn. Hur hinken såg ut i botten vill jag inte ens tänka på. Uääh!

Idag slutar jag tidigare för att kunna klippa gräsmattan, det är nämligen uppehåll i det dåliga vädret för ovanlighetens skull. Hoppas det gör det mindre atraktivt för monstren att hålla till på gräsmattan om jag lyckas hålla den kortklippt. Plockar nog fram en Arturo Fuente Hemingway Classic maduro så jag har trevligt sällskap under tiden.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...23:09 den 21 maj 2006Pyro
      N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...00:32 den 22 maj 2006pml
           N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...09:24 den 22 maj 2006Pyro
                N Nu har jag gjort något riktigt äckligt...15:18 den 22 maj 2006pml
                     N Synd...16:11 den 22 maj 2006Kjell
                          N Du har inte fått snigel i ögat än?......... n/t20:52 den 22 maj 2006Zippo
                               N Du har inte fått snigel i ögat än?......... n/t22:25 den 22 maj 2006pml
                                    N Det var ju en vinkling som jag INTE tänkte på..he he n/t23:29 den 22 maj 2006Zippo