Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt
Skrivet av: Magnus (Gävle)
Tid: 2007-04-04 09:51:07

Jag har aldrig varit på en herf som inte har inletts med att Daniel fyller på gas i sin blue rhino...
Om det beror på dålig planering från hans sida eller enorm gasåtgång vet jag inte, det får han redogöra för.
Jag har lånat hans tändare några gånger och min uppfattning är att triple-torch är fett overkill om du ska tända något under 50-52 i ring. Du måste vara väldigt försiktig för att inte sota flera centimeter täckblad. Men det är kanske min teknik det är fel på. Själv har jag gått från dubbel- till enkeltorch och tycker det passar min tändteknik bättre. Och det sparar massor av gas!
/magnus


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt09:31 den 4 april 2007PerR
      N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt11:18 den 7 april 2007Daniel -Gävle
      N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt09:51 den 4 april 2007Magnus (Gävle)
           N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt10:45 den 4 april 2007Puffarn
                N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt17:51 den 4 april 2007leffe
                     N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt21:49 den 4 april 2007Fromberg