Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: L. Lynn Dominican Special Selection (Dominican) - Mina egna kommentarer och betyg
Skrivet av: Daniel P
Tid: 2007-06-21 19:48:00

Puffar just nu en (sista av bundeln tror jag) av dessa (från april 2005). 

Gulnat cello, trevligt. Har blivit lite mer av nötter, men tycker inte den har blommat ut, för okomplex för det. 
Konstruktionen på denna är väldigt dålig - länge sedan jag sprang på en så dåligt konstruerad cigarr må jag säga. 

Då komplexiteten helt saknas (fortfarande) så sänker jag denna från 4:a till en trea av fem möjliga för smaken. Konstruktionen gör den hopplös som återkommande i humidoren (förutom att den inte går att få tag på...). 


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N L. Lynn Dominican Special Selection (Dominican) - Mina egna kommentarer och betyg19:10 den 29 januari 2006Daniel P
      N L. Lynn Dominican Special Selection (Dominican) - Mina egna kommentarer och betyg20:38 den 29 januari 2006Jonas
      N L. Lynn Dominican Special Selection (Dominican) - Mina egna kommentarer och betyg19:48 den 21 juni 2007Daniel P
           N L. Lynn Dominican Special Selection (Dominican) - Mina egna kommentarer och betyg19:58 den 21 juni 2007Daniel P