Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)?
Skrivet av: Jeeves
Tid: 2007-08-02 09:56:27

OK, kanske ingen nackdel alltid att de är lite mildare än Toscani... Jag har provat De Nobili, Parodi och Toscanelli (som visade sig vara precis samma cigarr som Parodi, bara namn och förpackning skiljer) och de funkar bra som morgon- och förmiddagscigarrer. Tycker att de är ganska ojämna i smaken och de kan variera en del från samma paket. Har något paket kvar av Parodi/Toscanelli, mejla din adress så kan du själv se om de är något att ha.

/Jeeves


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 01:00 den 2 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
      N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 07:28 den 2 augusti 2007Jeeves
           N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 09:36 den 2 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
                N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 09:56 den 2 augusti 2007Jeeves
                     N Jag haver mejlat n/t11:30 den 2 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
                     N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 10:40 den 3 augusti 2007Otto
                          N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 11:16 den 3 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
      N Om någon har planer på att beställa något från Famous Smoke..11:23 den 3 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
      N Nu har jag provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 20:50 den 21 augusti 2007Peter (Hällingsjö)