Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Nu har jag provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)?
Skrivet av: Peter (Hällingsjö)
Tid: 2007-08-21 20:50:44

Tack till Jeeves för de varianter jag fick.

De är ganska lika framför allt Anticon, om möjligt, något fulare! Faktiskt!

Men jag gillar smaken och skall beställa nästa gång jag handlar hos någon som levererar. 

Dock undviker jag de smaksatta, men Ramrod (bourbon) skall jag testa, kan vara OK.

Tilläggas att de använder någon slags sött lim eller smaksättare utampå men det inverkar väldigt lite på smaken av cigarrerna.

Kan vara ett alternativ får er som inte har kanaler till originalen.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 01:00 den 2 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
      N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 07:28 den 2 augusti 2007Jeeves
           N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 09:36 den 2 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
                N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 09:56 den 2 augusti 2007Jeeves
                     N Jag haver mejlat n/t11:30 den 2 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
                     N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 10:40 den 3 augusti 2007Otto
                          N Har någon provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 11:16 den 3 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
      N Om någon har planer på att beställa något från Famous Smoke..11:23 den 3 augusti 2007Peter (Hällingsjö)
      N Nu har jag provat De Nobili (USA) mot Toscani (IT)? 20:50 den 21 augusti 2007Peter (Hällingsjö)