Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer
Skrivet av: David A
Tid: 2007-09-29 00:40:56

Tjena Coj

Jag läste om att det just ska vara mahogny i deras humidorer som du säger. Men i den som jag såg var det lackad ceder. Det var vad försäljaren sa och det var så det såg ut. Dessutom så luktade det lack invändigt och det var just det som jag reagerade på.

Jag förstår och köper tanken med att cedersmak inte ska tillföras cigarrerna men mig gör det inget, tycker smakerna passar väldigt bra ihop. Fast nu kändes det som att smaken av lack tillförs garrarna

Tänk dig en låda espeldidos som smakar lack... ja, då blir man ju "lack"

//DA


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer20:05 den 28 september 2007David A
      N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer20:28 den 28 september 2007COJ
           N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer00:40 den 29 september 2007David A
                N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer10:31 den 29 september 2007COJ
                     N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer14:55 den 29 september 2007David A
                          N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer15:09 den 29 september 2007COJ
                               N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer15:46 den 29 september 2007David A