Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer
Skrivet av: David A
Tid: 2007-09-29 14:55:41

Man lär sig något nytt varje dag

Nej, jag visste inte något av det du nämnde. Det såg ceraktigt ut och då kan det ha varit vanlig mahogney. Så med tanke på vad försäljaren sa så reflekterade inte mer över det. Däremot tror jag inte att det var polerat trä, vilket slag det nu än var, för det luktade lack och det var vad, återigen, försäljaren sa .

Jag var inne på brobergs i sturegallerian. Riktigt bra service! Passade även på att köpa en Montecristo Edmundo som, trots att den var pinfärsk, smakade helt ok

Att polera träet låter mycket vettigare om du frågar mig för då får man en lackliknande yta men slipper lacklukten(även om polermedlet och processen skapar en viss lukt)! Kan mycket väl ha varit så träet var polerat och luktade mycket från själva polermedlet. Men det luktade som sagt lack för mig, vilket jag reagerade starkt på.

För att minimera risken att felinformera kunder så kan de ju anställa dig COJ

//DA


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer20:05 den 28 september 2007David A
      N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer20:28 den 28 september 2007COJ
           N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer00:40 den 29 september 2007David A
                N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer10:31 den 29 september 2007COJ
                     N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer14:55 den 29 september 2007David A
                          N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer15:09 den 29 september 2007COJ
                               N Analys av lackad ceder i Davidoffs humidorer15:46 den 29 september 2007David A